Fatmasp Merhaba kızlar 👋 Kan ilacını ikiye çıkardığımdan beri mide bulantısı yaşıyorum ayrıca mide yanması da. Bu durum da olan var mı?
Adabahar Fatmasp canım ilacı ne zaman 2 ye çıkardın bende sabah aç içiyordum günde 1 dün doktorum sabah akşam yaMış reçwteye eczaneden öyle dediler şaşırdım
Fatmasp Sabrszanne3535 Mideni kötü yaparsa gel iğne başlayalım demişti öyle yapılan galiba bu gidişle