Sevgili anneler ve anne adayları 26.haftadayım ve iki gündür kasığımda ara ara anlık batma oluyor. Tarif edemiyorum aslında gaz sıkışması gibi de anlık? Normal mi sizce bu haftalarda rahim büyüdüğü için mi ? Bebişin hareketleri gayet güzel ama bi korku sardı beni