Sibel0 Merhaba arkadaşlar 2 gün önce sağlık ocağında aşı vuruldum ve 2 tüp kan aldılar sabah uyandığımda bir ateş basıyo bi sıtma geliyo tansiyonum düşüyor 2 gündür çok kötüyüm aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu ?
derinozkaya Sibel0 bende ateş yapmadı bi doktoruna sorsan ateş iyi degil diye biliyorum neden kan aldılar ki
derinozkaya Sibel0 bende de 🥺 hangi ilacı verdi ben ferrum kullanıyorum yatmadan önce göz altlarım bile düzeldi