ebru-kc11 Melikekrtc1 ben yatarken kalkarken hep eşimden destek istiyorum kasık ağrısı çok fazla olduğu için hatta yorgunsam sağdan sola doğru bile donemiyorum 🙄
Melikekrtc1 ebru-kc11 Aynı canım ben de oturduğum yerden bile biri beni kaldırırsa öyle yoksa oturup kalıyorum 😂 şuanda uyuyamıyorum ya midem ağzımda resmen yanıyo gibi Allahım son zamanlar geçmiyor gerçekten🙈🙈🙈🙈
BanniCici Melikekrtc1 evet evet mide yanması beni de mahvetti, sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻😍
kitapkurdu BanniCici benim akıntım da sünüksüydü Canım ama parça parça geliyordu. Doktora söylediğimde açıklığa baktı yoktu. Eve geldik o gece suyum gitti 🤷🏻♀️