Kızlar herkese hayırlı iftarlar dilerim. Doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim. 6 nisan pazartesi günü kontrol diye eşimle hastaneye gittik kontrolde her şey normaldi 1 cm açıklığım vardı normal doğum gibi görünüyordu taaki nst sonucuna kadar. Tam 3 kez tekrar tekrar nstye girdim kızımın kalp atışları düzensiz ve hareketi neredeyse hiç yok denecek kadar azdı her nst öncesi kaç paket çikolata yedim allah bilir 🤔 doktorum suni sancı teklif etti korka korka kabul ettim doğumhaneye gittiğimde tekrar nstye bağlandım damar yolu açıldı. Tekrar nst sonucum berbat çıkınca doktorum acil sezaryen dedi. Beni aldı titreme hiç istemiyordum sezaryen ama gerçekten umduğumdan daha kolay oldu. Belimden iğne yapılarak oldu. İğne biraz yakıyor elektrik çarpması gibi ama sonrasında uyuşukluk ve hiçbir şey kesinlikle hissedilmiyor. Sadece heyecandan mı iğnenin etkisi mi bilemiyorum ama acayip mide bulantısı yaşadım hemen ilaç yaptılar geçti. Bebeğin çıkarılışını hissettim ama acı şeklinde değildi çekiştirme şeklinde. Sonrasında malum ağlama sesi ☺️ Şimdi kızım 24 günlük. 2725 gram 47 cm doğdu biraz ufak doğduk ama şimdi 3200 olduk bile. ☺️ Bu arada doğum yapmamış kızlara tavsiyem bol bol uyuyun çok uykusuzum 😂