Merhaba arkadaslar.doktorum detayli bakti hersey gayet iyi normal dedi sadece 1 ay sonra ayrintili ultrasyonla ozellikle kalbine bakilmasi gerektiğini kalbinde odak gördüğünü belirtti.anlam veremedim ne demek oluyr bilginz varsa yardimci olurmsnz.lutfen