Dzeyy Kızlar ne düşünüyorsunuz bu konuda emzik kullanıcakmısnız yoksa kullanmıycakmısınız malum etraftaki insan vs tedirgin oluyorum yok emziğe alışınca bırakmaz yok 5yaşına kadar emzik istemişti şunun çocuğu bilmem ne falan siz ne düşünüyosunuz bu konuda
_mrv Dzeyy bırakan çocuklar nasıl bıraktıysa bizimkide öyle bırakır inşaallah. Ben kullanmayı düşünüyorum
MinnakLiva Dzeyy Ben 7 yaşına kadar yatarken emzik taktım bi yerim eksilmedi şükür, annem diyo ki emzik vermediğim de katılıyodun ağlamaktan napayım ben diyodu her dakika meme verirsem memem çürür 😁
Dzeyy Aysegulyeter bende emerse kullandırmak istiyorum ama işte çevredeki insanların lafları insanı çileden çıkarıyor
Aysegulyeter Dzeyy valla cnm kimin ne dedigi umrumda degil. Cocuk benim cocugum kimse asini ekmegini vermicek o yuzdende kimsenin karismaya hakki yok. Sende bosver kulak asma
elen1 emzikli bebekler sanki biraz daha uysal gibiler.Ağızları dolu ve bi şekilde onunla teselli oldukları için daha az ağlıyorlar …(gibime geliyo )tabi bilimsel bi açıklama varmı bunla ilgili bilmem.bende çok seviyorum emziği çok tatlı duruyor bnce kullanmayı düşünüyorum
Nihalagpak Ben de eğer emerse emzik vereceğim. Bu millet de her şeye bir laf, yok kucağa alıştırma yok emziğe alıştırma yok sallama. Alışırsa alışsın elbet bir şekilde bırakır.Bakmak için doğuruyoruz. Senin içinden ne yapmak geliyorsa öyle yap, senin bebeğin 💗
__meczup__ Dzeyy ben emzik almayı düşünüyorum çocuğu kandırmak gibi oluyor başlarda o karnını doyurmak için emiyor ama süt yok sonra alışıp gidiyor onu emmemeye.bazen meme reddine de sebeb oluyo onu emmesi daha kolay oluyormus anne memesinden. Diş yapısını da bozuyor. Belki ben biraz daha fazla uyksuuz kalırım ama vermeyi düşünmuyorum cok zorda kalmazsam eğer rabbim bilir kucağıma bi alayim da inşallah sonrasına bakarız
Deletedmom189 Dzeyy bebek alışırsa ve sürekli emerse eğer damak yapısını bozuyor. Ben kullanmayı düşünmüyorum açıkçası..
OlgaArslan Dzeyy kızımda mecbur kullandım ve 1 aydan sonra başladık çok zor alıştırdım doktor mutlaka başla demişti reflüsü vardı çok kusuyodu ama ağzı da boş durmaz sürekli emerdi ondan başladım. Şimdi oğlum olacak ilk aldığım emzik oldu sanırsam direk başlıcam sonra çok zor oluyor. Kızım 27 aylık daha bırakamadı ama sadece uykuda alıyor şu anlık
Blcns Dzeyy benim oğlum ek gıdaya başlayınca bırakmıştı. O bırakmıyor diyenler pek çocukla ilgilenmeyenler olabilir zamanında bıraktırmak gerekir 🙂