1prens1prenses_annesi Arkadaşlar bi şey soracam dunden bu yana bebegin hareketlerinde azalma oldu hareket etmıyor deyıl ama dun deyıl ondan oncekı gune gore de hareketı baya azaldı sızın demi boyle yoksa sadece benim mi böyle ?
Tugbacolak 1prens1prenses_annesi dogum kanalına gırınce az hareket eder dıye bılıyorum canım dogum yaklasıyor ondandır hıc hıssetmessen sıkıntı azda olsa hıssedıyorsan endıselenme
SedefUygun 1prens1prenses_annesi Doğum kanalından hemde yerleri artık çok dar mağlum kımıldayamıyorlar
Fasulyem_1 1prens1prenses_annesi benimde 38 haftada canım azaldı baya eskisi gibi degil yemeklerden sonra falan biraz hareketli o kadar.
Naimeismail01 1prens1prenses_annesi son haftalarda azalma normal canım diyorlar bebek kanala iniyordur. Ondan
1prens1prenses_annesi fatos0202 kasılma bende de oluyor gogusumun altında oluyor veya mıdemın altında oluyor genellıkle ama bu gun o kadar fazla kasılma da yok dun cok kasıldı