Ysmn_ckr Merhaba hanımlar bn 7 haftalık hamileyim arada kasık agrım ve adet olacakmısım gibi karnım ve karnımın alt kısmı agrıyor rahim büyüdüğü için mi öyle acaba
Mrvaka Ysmn_ckr Bende 7 haftalık gebeyim bende de aynıları var canım bide ekstra mide bulantılarım var
Minikpasa Ysmn_ckr hayırlı olsun öncelikle evet ben 17. Haftamdayım sizin haftalarınızda aynı şikayetlerim vardı rahim büyümesinden kaynaklanıyor. Ayrıca bebeğiniz yerleşiyor. Oturup kalkarken sabahları yataktan kalkarken dikkat edin. Korkulacak bir şey yok😊
snm_ Ysmn_ckr benimde o haftalarda oluyordu canım rahim büyüdüğü için oluyor bunlar normal kanama olmasın önemli olan o 😊