Leylacicek 26 haftalikken kanamam oldu previa teşisi konuldu şuan 29 haftalik olduk sadece lavaboya kalkabiliyorum tehlikeli bi sezeryan olacağımı söylediler bu durumu yaşayan varmı
Eslem13esila Leylacicek sizin gibi olan bir sürü gebe var benimde öyle tabi inşallah hersey yolunda gider
Zynp01 Leylacicek arkadaşım yaşıyor canım zor tehlikeli bi durum kanaması oluyor çok dikkat ediyor çalışıyordu işi bıraktı
Asya_19 Leylacicek bende aynı durumdayım kuzum. Hareket etmiyo değilim ediyorum ama olabildiğince dikkatliyim. Sürekli kafamı kurcalıyor 31+5 teyim. 😔
Ronii Leylacicek Canım benim 16 haftamda teşhis konuldu,32.haftada düzeldi. Evet bende çok kanama yaşadım,erken doğum riskiyle 26 ve 29.haftada hastanede yattım. Düzelince bir sıkıntı yaşamadım ama isteğe bağlı sezeryan oldum.
Leylacicek Ronii doktor bana düzelmez artık dedi inşallah benimde düzelir çok stres oluyorum heran kanama olacak diye
Ronii Leylacicek Inşallah düzelir çünkü o psikolojiyi biliyorum canım çok zor,her tuvalete giderken acaba kanamam oldumu diye strese giriyordum allah yardım etsin