Kızçeler bebişinizin kıyafetlerini neyle ve nasıl yıkadınız ben dalin in toz deterjanını aldım ve elde yıkayıp ütüledim makinaya atarsam normal deterjan kalıntısı kalıyor falan dediler çok zarar veriyormuş cildine kafamı karıştırdılar ben hep elimde mi yıkayacam birde bebişi normal musluk suyuyla değil hazır suyu kaynatıp ılıtıp öyle yıkanıyormuş falan dediler tecrübeli anneler siz nasıl yapıyorsunuz