Mltm_ozdas_ Merhaba yenidogan bebegimi emzirmeye calisirken olusan gogus ucu yaralarima ne iyi gelir😭 lansinh krem kullaniyorm fakat yaralar hla var hatta kanama oluyor uclarinda yardim lutfennnn
Unsalin_Annesi Mltm_ozdas_ canım gümüş göğüs kapakları çok iyi diyorlar ve doğum yapmadan 2 hafta önce kullanılmaya başlansa faydası çok oluyormuş kremden daha etkili diye duydum tabi bünyeden bünyeye fark vardır
89Kbr Kesinlikle gümüş kapak diyorum.. 3 gün oldu doğum yapalı.yara oldu , yandan çatlamaya başlamıştı her emzirme ya da süt sağma işlemi sonrası hemen lansinoh krem ve kapakları kapatıyorum.anında çözüme ulaşıyorum..