Canım ben gatada takipli hastayım ama gatada doktor bu olay baslayınca gelme buraya kesınlıkle bu süreçte dedi orada calısan hemsıre arkadaslarım var guvenlık tanıdıgım var cok vaka geldigini vırusten yatan cok hasta oldugunu söyluyolar kendımde hemşireyim doltprum ancak bu surec gecerse gel dedi zübeyde hanımı önerdi bende gittim oraya zaten cok boştu muayenemı oldum cıktım bir sıkıntı falan olmadıgı surece sık gitmenın geregi yok zaten