Evet Doğum hikayemizi yazma sırası bizde 😘 35 haftadan itibaren geceleri özellikle hafif kasılmalarım basladi meğer yalancı sancılarmis 38 haftanin ilk gününde gündüz karnımda inanılma kasıntı oldu doktora yazdım yarın sabah gelmemi ve nst de bakalım dedi tabi biz sabahı bekleyemedik😀Gece 12 gibi uyudum sonra 1 gibi aniden bir sıcaklıkla uyandım nişanım gelmişti ayağa kalktığımda da suyum gelmeye başladı önce azar azar sonra daha cok akmaya başladı doktorumu aradım hastaneye gitmemi söyledi ama hiç sancı yoktu sadece suyum sürekli geliyordu neyse ben bir duş aldım ama cok rahatım düşünün makyaj çantamı koymamistim onu bile çantaya koydum nasıl aklıma geldiyse😀 2 buçuk gibi hastaneye gittik hemşire nst bagladi sancı görünüyordu ama cok degil sonra hafiften sanci gelmeye basladi ve açılma 2 cm di bi de sürekli tuvalete gitme istegi oldu sonra ebe geldi 4 gibi çatı muayenesi yaptı 4 cm olmustu sancılarım artmaya başladı nst de sancıyı çekmek zordu ayakta karşılamak daha iyi geliyordu pilates topunun uzerinde sallanma hareketleri yaptim ayrıca pilatese gitmiştim nefes egzersizlerini öğrenmiştim sancı geldiğinde derin nefesler alarak gecmesini bekliyordum sonra sancı 3 dk ya bir gelmeye başladı ve ebe tekrar muayene ettiğinde biz sok 8 cm olmustu ebeyle el ele yürüyerek dogumhaye gittik artık sancılar dayanılmazdı böyle cidden tuvaletiniz varmış gibi hissediyorsunuz sonra masaya çıkardılar ve her sancı geldiğinde okunmamı istedi ebe 2 defa ikindim burda nefese cok ihtiyacınız var Doğuma gitmeden bunu iyice öğrenmek gerekiyor tam o sırada doktorum geldi bi baktı bebeğin saçları görünüyor sancin geldiğinde ıkinmami istedi 2 ikinmada oğlum doğdu o an böyle hafiflik rahatlık hissi oluyor hemen oğlumu kucağıma verdiler o an herseye bedel 💙 Sancı çeken ben değilmişim gibi herşey o an bitti sanki 8 de oğlumu kucağıma almıştım normal Doğumdan korkmayın benim ilk doğumumdu Burda okuduğum hikayeler bana güç verdi inşallah benim ki de size verir 🙏🏻 Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz kızlar 😘😘