Merhaba kizlar 37. haftama giriyorum yarin ve Allah tan bir mani olmazsa normal dogum istiyordum doktorda normal dogurabilecegimi söyledi fakat bebek bastan beri ters duruyor.4 gün sonra randevu verdiler bebegi disaridan elle döndürmeye calisacaklar yüzde 50 sansimiz var dönebilir dedi dönmezse sezeryan dedi.Tersten dogum yapan varmis ama ben bilmiyordum sizin bilginiz varmi bu konuda?Bebek ters olunca normal dogum yapilabilirmi?yada bebegi döndürmenin kolay bir yolu varmi acaba?