Lamia65 Merhaba Hamişşlllleerr🥰 Canınız en çok tatlı mı yoksa ekşi,tuzlumu çekiyor? Ve cinsiyet belli mi?
Eemmyy Lamia65 benim değişiyor bi ara erik filan çok yiyordum şimdi hep fırın sütlaç yemek istiyorum öle değişik bişey😀 cinsiyeti ne olucak bende çok merak ediyorum 🥰
Tatlisannedilekk Lamia65 gün içinde tatlı krizlerim tutuyo ama deli gibi ekşi yiyorum ve oğlum olcak😊😀
Lamia65 Minnak35 inşALLAH🤲🤲🤲 Bende ekşi tuzlu yiyorum. Bunun için sordum. Bazılarında tam tersi oluyor.Ekşi tuzlu yiyenler kız bebekleri oluyor😊
AybarsMomy Lamia65 ilk zamanlar tatlı yiyemedim ki çikolataya hastayımdır . Bi oturuşta bi koca paket gömerim😂😂 3 ay ağzıma süremedim. Hep ekşi yedim . Artık herşeyden canım istiyor farketmiyor ne olsa yerim 30 haftalığız 😀
Aysgldurmus Ekşi tatlı tuzlu hepsini bi yedim herhalde ama ilk zamanlar daha çok baharatlı ekşi tuzlu şeyler yedim oğlum olacak, şimdi 4. Aya girdik artık tatlı yemek istiyor canım
Aygul01 Lamia65 ilk 3,4 ay tuz eksi cok istedi canım. Simdi 7 aylık hamileyimm nerdeyse ne buluyorsam yiyorum 😹
AybarsMomy Aygul01 aynıymışız bende ilk aylar ekşi tuzlu şimdi ne bulursam 😂😂 30 haftalık olduk doymuyorum😂😂 kız mı erkek mi