Doktorların nasıl gerek görmediğini anlamıyorum nasıl sorumluluk alabiliyorlar ha doktorlarınız Perinatologsa ya da radyologsa ayrı tabii işini biliyordur. Benim doktorum da çok ıyidir ama herkesin kendi işini yapması taraftarı. Maddi boyutunu düşünüyorsanız devlette yapıyor bunu. Ebeveynlerin %90'nından fazlası yaptiriyorken nasıl zararlı ya da gereksiz görüyorlar anlayamıyorum. ☺