Bende 37+1 im 3-4 gündür sabaha karşı regl sancısı gibi sancılar ve kasılmalar oluyor, 5 dk bir. Bugün bebiş geliyor diyorum. Sonra sabah kalmıyor. Gün içindede düzensiz şekilde kasılmalar ve regl sancısı şeklinde oluor. Geçen pzt si nts de 20 dk da 2 kere 100 çıktı sancım. Ne zaman gelecek bekliyorum😍