Saadett03 canım kürtajdan sonra 5-6 gün kanamam oldu ama normal adet gibiydi ne çok ne az. Kürtajdan sonra adet sancısı gibi sancım da oldu. Kürtajdan 45 gün sonra da adet oldum. BEn kürtajdan sonra hcg değerim sıfırlanana kadar her hafta kan verdim 1,5 ayda sıfırlandı yani aslında adet olunca sıfırlandı tamamen. Sıfırlandıktan sonra da ayda bir, 2 ayda bir baktırdım hcg me yükselme var mı yok mu diye. Genetik test yaptırdım evet, pıhtılaşmam heterezigot çıktı yani pıhtılaşma olabilir de olmayabilir de dedi doktorum. Eşim sperm testi de yaptırdı çünkü artık aynı şeyleri yaşamak istemedik. Çok şükür Rabbim nasip etti. İnşallah sağlıkla kucağıma alabilirim. Allahım sana da zamanı gelince aratmadan nasip etsin canım benim.