Merhaba arkadaşlar
23 haftalik hamileyim. Dun kardiyolojide fetal eko yapildi herseyi normal dedi dr. Ama kalpte parlaklik var takip edicez dedi. Hiç onemli birsey değil dedi ama nette down sendromu belirtisiymiş oyle yaziyor. Ama 2li testim ve detayli ultrosonum normal çıktı. Başınıza böyle birsey geldi mi