Senatorun burda bi okuyorum bi okuyorum cati muayenesi yok cok aciyo yok oyle boyle, kizlar bugun 34+5 muayene oldum korkulucak asla hicbisey yokmus asla korkmayin sizde 🌸🌸 benimde catim biraz darmis bebis cok kilolu olmazsa rahat dogurabilirmisim
Smybgrack Senatorun Nasıl korkmayalım canım bünyeden bünyeye değişiyo ozaman kesinlikle ben 37 de oldum çok çok acıdı 38 de oldum dün yine çok canım yandı
Sibellllo Senatorun Çatı muayenesi benim fikrimce kişiden kişiye değişen vajınal esnekliğiyle alakalı olarak zorluğu değişir bende yaptırdım aşırı canım yandı bacaklarım çırpındı resmen havada
AygyulSina Senatorun 10 haftadan son ana kadar hep cati muaynesi oldun yurt disinda bu olan bisey hic bir sorun yasamadim simdiye kadar anlatiklari gibide korkulucak bisey yok gercekten
Senatorun Kardelenyigit yaaa bende ayni seyi dusundum acaba bebis asagida da erkenmi gelicekte yapti diye dusunmedim degil
Senatorun Smybgrack yaaa acaba cokmu kasiyosun kendini yada herkesin aci esigide farkli kiyaslamamak gerek, ben cok rahat gecirdigim icin belkide
000Dilara000 Ben kendimi çok kastım. 37.hafta da baktı. Ve hatta kendini böyle kasarsan normal Doğum da bebeği sıkıştırırsın demişti. Haftaya bir daha gideceğim
Kardelenyigit Senatorun 2-3 gün Önce doktora gittim 34+5 çatıyı sordum 38den sonra bakıcaz ona demişti o yüzden dedim yoksa içini karartma 😚😊
Smybgrack Senatorun Kasmamakta mümkün değilki o anda evet çok fazla kasıyorum ama elimde değil oyüzden canımda fazla acıdı galiba
000Dilara000 Senatorun zorlamadı açıkçası. Haftaya tekrar bakalım yoksa normal Doğumdan korkarsın iyice dedi.
Senatorun Kardelenyigit anladim canim benim catim cok dar degilmis ama darmis cok kilolu olmadigi surece dogurabilirmisim ins seninde guzeeel gecer ❤️❤️
beriufuk Kardelenyigit 38 den sonra çok geç değilmi? yani 37-38 de doğuranlarda var sonuçta bilgim olmadığı içim soruyorm🙈
Senatorun beriufuk kesinlikle 40 i dolduran bebiste cok nadir artik 36 da bile doguran arkadaslarim oldu benim o durumda tabi gec kalinmis olur cati muayenesinin
Kardelenyigit beriufuk kuzum öyle tabi ama ben doğuracak vakit yada sancın geldiğinde bakarız diyen doktor hikayeleri okuyorum hatta az önce bi postta okumuştum 😅
Omerinzevcesi 36+4üm bugün bende çatı muayenesi oldum canım acıdı mı evet acıdı ama 2 dakika sürüyor derin derin nefes aldım hemen bitti sonrasında lekenmem oldu hala devam ediyor ama normalmiş sanıyorum😊 normal doğum için uygun değilmişim bu arada 38. Haftada sezaryen olacağım
Senatorun Omerinzevcesi olsuun canim bebislerimiz saglikli olsunda normalmis sezeryanmis ne farkeder bugun doktorum soyledi 12 saat normal dogum diye sanci cekmis bir hastasi sonra mecburen sezeryana alinmis en azindan planli olmasi daha avantajlii 🌸🌸🌸
Alfa2017 Evet ben de oldum geçen hafta 38+0 da doktora bağlı direk elini daldırırsa acır tabi doktorum bana derin nefes al hazır ol dedi ben kendimi hazırladım gerçekten hiç acımadı hatta kalktım dedim bumuydı kendimi kasmışım
Senatorun Alfa2017 dimii bende ayni seyi soyledim kendime birde ben haftaya muayene edicek diye biliyodum boyle ani olunca daha iyi olduuu korkmaya vaktim olmadi 😂😂😂
Senatorun Sibellllo kesinlikle ona katiliyorum benim aci esigimde yuksektir oyle dusunuruum belkide ondan 🌸
Omerinzevcesi Senatorun çok haklısın kuzum en azından gününü saatini bilicem ona göre heyecanlanırım 😀
Kardelenyigit beriufuk kesinlikle 😅doktorum normal doğum üzerine eğitimler almış yurtdışında vs ve donanımlı ☺️O yüzden kendimi bıraktım diyelim ona 🤣