Benim bebeğimde 30.haftalara girdiğimde ters duruyordu doktor böyle giderse normal olmaz demişti çok üzülmüştüm ama dönebilir demişti sonra kendisi döndü bebeklere belli olmuyo demişti doktorum son anda bile dönebilir demişti böyle açıklama yapmıştı bana inşallah döner canım birazcık sabır