Sgencc Merhaba arkadaşlar Haftadayım gebeliğin ilk 3 ayını mide bulantısı ve kusma yüzünden hastanede serumlarla geçirdim. İştahım hiç açılmadı . Bebeğin göbek çevresinin zayıf olduğunu söyledi doktor. Hala her gün mide bulantısı yaşıyorum yerimden kalkamıyorum hiçbirşey fayda etmiyor doğru düzgün beslenmiyorum. Böyle geçiren oldu mu