Hamileyken insan neden zorlar kendini anlamam rabbim zaten biz anneleri biliyor,ilk ay bebek anneden beslenmiyor diye tutarım derler ama sen beslenmezsen o bebek senden gereken besinleri nasıl alsın hem annenin canına bedenine yazık hem bebişe,son aylar diyip tutarlar bebeğin tam atak döneminde kilo alacak doğum sonrası aylarını etkilicek zamanda yazık ediyorlar ,hiç besin yemesende bünyenin hergün belli miktar suya ihtiyacı var yapmayın kızlar 😊eleştiri değil benim ki sadece yazık etmeyin iki canınıza💕inşallah bebişin biran önce toplar çok dikkat et kuzum