Normal doğum yaptim. Kac dikisim var bilmiyorum doğum sonrası hemşireye sordum 3 tane dıştan estetik dikisiniz var dedi sadece. Eve gelince ayna tuttugumda bende goremedim dikislerj elleyince anca 3.tanne mercimek tanesi gibi elime degdi sizce bu dikisler düşer ne zaman agrisi diner. Diger dikişlerden farki nedir