HappyMom Merhaba Annelerimiz 🥰 Hamilelikte tatlı tüketimini biraz daha kontrollü ve sınırlı yapmanız, sizin ve bebeğinizin sağlığı için önemlidir. Tatlı istediğinize çare olacak tariflerimizin bulunduğu “Hamilelikte Tatlı İsteğinizi Bastıracak 3 Enfes Tarif!” başlıklı yazımız yayında!💃 Ulaşmak için linke tıklamanız yeterli. 💁🏼♀️ https://www.mutluanneleriz.com/beslenme/hamilelikte-tatli-isteginizi-bastiracak-3-enfes-tarif/ 🧚♀️Annelerimizin de lezzetli ve doğal tarifleri varsa yoruma yazabilirler. 😋
Sewal35 Chia tohumulu pudingde çok hafif oluyor üstüne mevsim meyveleri veya kuru meyvelerle tatlandırarak…
ecem_altin Hamileliğimin resmen ilk 6 ayında hiç bir şekilde çikolata yada şerbetli tatlı tüketemedim n zaman yesem istifra ettim o yüzden şuanda açığı kapatıyorum desem yeri 😬😂😂
Busu Bir ben tatlı hiç brseyi sevmiyorum galiba 🙄 çikolata yüzünü görmesem canım istemez bile hele hele yaş pasta en son düğünümde bi çatal oda hep boğazımdaydı 🤦♀️ Tatlı ya dair hiçbirseyi yemiyorum yiyemiyorum yani 😁
edabora2020 Hamileliğimin 7.ayına kadar hiçbir şekilde tatlı istemedi canım yemedimde 🤷🏻♀️Ama 7.aydan sonra İnanılmaz canım istemeye başladı🤦🏻♀️Ve bu sebeple doktorum tatlıyı yasakladı dün günde sadece 1 adet meyve🤢
Yaman Ozget evet cnm tatli yememe ragmen cok çıkıyor bi yerde yanlislik yapiyom heralde😂 yoksa insulin vercek doktor bugunde bakip
Yaman Ozget 3 makinayla ölçtüm hep yuksek annemle eşimi ölcuyorum onunda yuksek anlamadim gitti. P.tesi günü damardan açlık tokluk bakilcak simdi