Kızlar 36+5 de çatı muayenesi oldum rahim yumuşamış ama açılma yok dedi doktorum merdiven in çık yürüyüş yap olır dedi neyse tamam dedim ama velakin bir daha ki kontrolde açılma olup olmadığını yine Altan muayne yaparak mı anlayacak 🙄 anlamadım ben yine mi çıkıcam o çatala😪