Feminenia Merhaba kızlar bende prolactin yuksekti 2 ay dostinex kullandim 0-a dusdu kullananlar varmi cok asagi dusmesi sorunmu acaba
Gizemhande Canım değer hakkında bir bilgim yok ama ben kullandım 1 ay kadar kaça düştü hatırlamıyorum 2 3 ay kadar sonra ikinci bebeğime hamile kaldım