Berilay Ben normal doğum yaptım.Herkesin doğumu ve süreci farklıdır tabi ki.Ama bana anlatılan felaket senaryolarının hiçbirini yaşamadım.Evet sancı kısmı zor fakat dayanılmaz değil.Zaten Allah dayanamayacağımız bir acıyı vermezdi bize diye düşünüyorum.Zaten bebek çıktığı an bıçak gibi kesiliyor bütün ağrı ve sancılar.Bu da doğumun mucizesi.Benim alttan dikişim de oldu,ama aman aman acı çekmedim.Hepsi anlık şeylerdi.