Hta canım benimde yüksek çıkmıştı dahiliye bölümüne yönlendirmişti doktorum şekerimi ölçmek için alet aldım 1 hafta evde 3 öğün kan şekerini ölçmemi söyledi yaptım 1 hafta sonra doktor diyet uyguladı reçel, bal, şerbetli tatlılar ve hamur tarzı şeylerden uzak durmamı söyledi uyguladım çok şükür bir sıkıntı yaşamadım 37 haftalık olduk bu aradı 🤗