003342 Merhaba sezaryen sonrası kaç saat acı çok fazla oluyor lütfen gerçekleri anlatın ama😭😭😭 6 gün sonra doğumum var🌸
Ssultann 003342 canım korkcak bişey yok emin ol ben sadece ilk yürüyüşte zorlandım onda da çok zayıf bünyeli olduğum için bir haftada toparlandım doğumdan 2 3 gün hafif hafif sızılarım oldu e o kadarda olacak tabi tavsiyem bolca yürü çabuk toparlanıyosun
Ssultann 003342 ağrı değilde benim tansiyonum düşmüştü o yüzden yürüyemedim sonrasında da minik minik dikişlerde sızım oldu