Merhaba bugün dokta gittim , 6+6 yım bebek 4 gün geriden geliyor dedi , kesenin kenarında ufak bir kanama alanı gördü progestan verdi . Başına böyle birşey gelip düzelen var mı ? Birde sağlık ocaklarında yapılmıyor bu kan testi devlete gitsem şuan randevu bulur muyum (bu arada Anadolu yakasındayım)