Kutame_51
bimer, cimer ikisinede şikayette bulunun yaşadığınız durumu aynı şekilde anlatın. Hastanenin hasta haklarıda bulunuyo devlette olsa , hastaneylede iletişime geçerek onlarada gerekli şikayetlerde bulunun. Böyle bi durumun alttan alınacak yada duymazdan gelinecek bi yanı yok. Doktor değil hiçbi insanım bile bu şekilde tavırlarda bulunmaya hakkı yok. Sakın sessiz kalmayın , geç olmadan şikayetlerde bulunun. Bir yerle değil bütün şikayet edilebilecek yerlerle iletişime geçerek şikayetlerinizi bildirin. Rabbim sağlıklı ve kolay bi şekilde de bebeğinizi kucağınıza almanızı nasip etsin. Ayrıca benim bildiğin kadarıyla aldığınız kiloda ideal alınabilecek kilo ortalamasında.