Doktoruma sordum bi sorun görseniz anne karnında yapılacak bi müdahale var mı diye.
Ne şimdi ne de doğumdan sonra tedavisi yok dedi.
Kimisi gebeliği sonlandırır kimisi kendini probleme karşı erkenden hazırlar duruma göre. Ama ben her şekilde doğurmayı düşündüğüm için ve bi sorun çıkarsa düşünmekten doğuma kadar psikolojimin bozulacağını bildiğim için yaptırmadım.