Peliss12 hafta olarak iyisiniz aslında. Bebeğiniz sağlıkla dogsun inşallah. Ben 31+4 de dogum yaptım bir hafta oldu bebeğim kuvezde ama sağlığı iyimiş. 34. Hf sonrası agızdan beslenme refleksleri gelişiyormus sizin hafta olarak iyi sağlıkla bebeğinize kavusmanız dileğimle..