Herkese merhaba 36.haftamdayim esim arac kiralayip gelecek itanbula yanima dogum icin fakat ben buradaki doktorumdan nasil bor yazi alacagim? Ve aldigim yaziyi esim ankaradaki valiligemi goturup verecek? Bilgisi olanlar acil yazarsa cok cok memnun olurum…