burcuisik12 2 gündür adet sancısı gibi Bi agrı var ve 1 2 saatt hissediyorum normal mi sizce. Tabi 3 gündğr gögüsümün ortasındaki yanma hissini saymıyorum bile 🙄
Meltemkeskin Aynı şeyleri yaşıyorum. 36+6. Yarın alttan muayene olacağım. Bide ishal başladı. Doğum belirtisi olabilir mi?
Sun Meltemkeskin ishal bazen doğum belirtisi olabiliyomuş bnde geçen oldum çok panik yaptım ama geçti doğurcak gbi de değilim