Dephnne Papatyaa cok normalmis bende de oluyor hemde baya siddetli doktoruma danistigimda normal bir durum oldugunu soyledi
Papatyaa Dephnne ilk aylar ağrının normal olduğunu sanıyordum ilerleyen aylarda geçmesi gerekmiyormu bu durumun bebeğinde aşağıda gissettigimden tedirgin oldum😊