Merhaba güzel anneler hepinize sağlıklı günlerr , Oğlumla 25 hafta olduk ve belimin sağ tarafı ve bacaklarımda aşırı kramp var , çalışıyorum maalesef dinlenemiyorum. Doktoruma söyledim fakat bişey demedi. Ne yapmalıyım nasıl geçer yada ağrıyı ve krampı kötüye mi yormalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederiim ❤