hhb53 merhaba 2.hamileligim 1 tane oğlum var şuanki hamileligimde 11 12 haftalikken gitmistim kıza benziyor demişti 10 gün sonra gel kesin soylerim dedi buğun gidebildim 16+5 günlügüz kesin 100 100 Erkek dedi gönlümden geçen kızdı fakat hayırlısı olsun o da benim canımdan sonuçta Allahım olmayanlarada nasip etsin yani bu günlerde belli olmaz 16 17 haftalikken kesin soyleyen doktorlar var .😇