Evet randevu gerekiyor ben geçen sene haziranda kasımda gittiğimde yogundu baya beklemistim ama şuan virüsten dolayı sanırım randevular arasında zaman oluyormuş gittiğimde kimse olmuyor kendi saatimde giriyorum… malesef hiç konuşmadım aşılama konusunda da bir bilgim yok ama riskli gebeliklerde uzman erzurumda 2 perinatologdan biri