Merhaba hanımlar. 33+3 teyiz ve ayaklarımın büyüdüğünü artık baya baya hissediyorum. Normalde 39 40 giyerim bugün bot siparişim geldi ve 40 numara kesin olur dediğim halde çok sıktı ayağımı:( geri mi versem diye düşündüm ama doğumdan sonra da bu şişliklerin ineceğini duydum. İçimden bir ses ya inmezse ayakkabıyı giyemezsem diyor. Doğumdan sonra kesin geçiyor mu bu şişlik ne kadar zaman alıyor tecrübeli olanlar varsa yazabilirlee mi?