nesli-34 canim bunu sana kim diyor Allah askina yaaa. Bunu sana diyenlere kulak asma. Bebegini senden daha fazla düsünen biri olamaz. Sende istersin dört dörtlük beslenmek. Bende ayni durumdayim mide bulantim var. Biz yeterli beslenemiyoruz diye bebegin sagliksiz olacagi kanısı ne kadar sacma. O senden her türlü vitaminini alıyor. Bizim tam anlamiyla beslenmemiz sadece kendimiz icin iyi olur. Kendi vitaminimizi bebegimize vermemis oluruz. Bebeklerimiz her türlü vitamini bizden aliyor sen hic merak etme. Boyle seylere kulak asma. Cok sinir oldum suan. Kimse bizim piskolojimizi düsünmüyor ya