Sinem67 Kızlar 3 4 gündür karın ağrısı çekiyorum arada kesiliyor. Szde de böyle mi normal mi bu. Pazartesi randevu aldm
Crniknc Sinem67 bende de oluyor canım 37+1 doktorum nor al artık olacak bunlar dedi dün gittim doktora bende
Mira54 Sinem67 36+2 karnım hamile kaldığımdan beri ağrıyo🙈 bu aralar daha sık ve hafif hafif sancılar başladı salı günü doktora gitcem
s_koc Sinem67 karındaysa gaz sancısı kasıklar beldeyse alıştırma sancısı oluyor canım ikisini de cekiyorum🙈
Snmdnz Sinem67 gayet normal canm sali gunu kontrolum vardi doktorum aetik normal ywr daraliyor gun yaklasiyor demisti
Za123 Sinem67 37+1im arada benimde karnımda batma ağrı oluyor ama bunlar normal şeyler doktorum da ara ara yalancı sancıların olabilir demişti dün kontrolüm vardı bir sorun yok canım
Nurcansbaby Benim de 1 haftadır var karın ağrısı 34 haftalığım , ben ayaklarımdan üşüttüm ondan sanıyordum ama nstde sancim cıktı, doktor alttan muayene edecekti ultrasonda rahim agzı kapalı o yuzden muayeneye gerek yok şu an dedi
Ysmn1 Sinem67 evet gittim cmrtsi günü nst sancım çıkmadı açıklıkta yoktu pazartsi ama hala devam ediyor
Sinem67 Mira54 bnm 30lu haftalarda agrrdı ama haftada Bi fln. Suan hergün düzensiz aralıklarla oluyr. 36+4 oldm