Ben şuan wee nin küçük cam biberonunu aldım ve yine emziği slikon wee aldım denemek için eğer oğluşum emzik isterse aventinkini alıcam ve yine mama verirsem Dr. Brownun cam biberonunu yada Philips aventin camını alıcam . Çünkü her Bebek emzik emmiyor o yüzden şimdilik aldım eğer emziği alırsa iyisini alıcam