Hanna Merhaba Endišliyim biraz 8 haftalik hamileyim sadece göisleeim hasas baska hic bir belirtim yok,Normal mi böyle.
bebegim_28 Hanna nd kadar şanslısın başka belirtin olmasın bulantı koku hassasiyeti gibi 12 haftalık olcam belim çok ağrıyor bulantılarım var koku hassasiyetim çok kötü evimden tiksindim 😭😭
hhb53 Hanna normal canım belirtiler arada durabilirde hiç endise etme bigün bakarsın gögüsün agırıyor sonra agrııs geçer bi süre sonra tekrar baslar. Bazen karnın şişer o tabi suan gazdan sonra tekrar eski haline döner. İlla ki 7/24 belirti yasayacagız diye bir sey yok. Belirtin olmadıgında canını sıkma
selinn35 Normal canım benim uzun süre hic bir belirtim olmadı, icini ferah tut. İlla ki bir belirti yasaman gerekmez
Hanna Sagolun rahatladim biraz.Doktora gitim kalp atislarini duyduk ama yinede icim rahat diildi,niye hicbir sey hisermiyorum diye.Kusura bakmayin türkcem pek iyi diil 🙈🙈