31+2 haftalık hamileyim bu hafta aşırı kalp carpintim olmaya başladı yaklaşık iki haftadır da aniden sol göğsüme bı sızı giriyor göğsümun sizlamasini süt kanallarından dolayı demiştim ama kalp çarpıntısı da başlayınca korktum sizde de aynı durum varmı yaşayan oldu mu