Betyyy Magvital bende kullanıyorum 29+4 günlüğüm. Günde bir kere kullanyrum onu yatmadan önce yarım su bardağı ya da bir kahve fincanında içiyorum bir saşe koyuyorum içine. Ilık su ile filan içmiyorum içemem de zaten soğuk suyla içiyorum ne doktorum ne de eczacı öyle birşey dedi. Eczacı özellikle gece tüketmemi söyledi öyle etkisi daha iyi oluyormuş