Feride16 Biz 17+3 haftalık olduk ama doktorumuzdan çok memnun değiliz açıkçası memnun olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
AybarsMomy Feride16 Medicabil Songül Yapıcı 👍çok güler yüzlü çok memnunum . Panik yaptırmıyor telaşa vermiyor sakin . Asla paragöz değil
Feride16 Firfir90 Emre bey in kitabını okudum ama klinik değilde daha çok hastane ortamı istiyorum. İlk gebeliğimde bende etal kliniğe gidiyordum
Eylulikraninannesi Umi plazada sevil pakere gidiyorum canım çok memnunum doğum da pembe mavide . Başka doktora gidiyordum coranadan colayi geçtim cokk ilgili ve çok araştırıyor herşeye bakıyor insanın 1 saat odasında duruyorum
Feride16 Hahhsueoe açıkçası bende doruk hastanelerine geçmeyi düşünüyorum iş yeri anlaşmamız var ama biraz çekiniyorum işte terslemeden güzel ilgilenen bir doktor tercih etmek istiyorum . Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🌸
Ferihakrc Feride16 kesinlikle öyle ve ne olursa olsunki sizinle acil soracağınız bişeyde olduğunda telefonla arayıp sorabiliyorsunuz hiç yoktan aklınızda cevaplanmamış sorular kalmıyor