begumseker Ebrugulle defactodan ve pentiden almıştım çok güzellerdi, iç de göstermiyordu. Tavsiye ederim👍🏻
Didooo2604 Lcw ben çok çok memnunum hiç hamile taytı gibi değil. Yanları desenli ve baya kullanışlı tavsiye ederim hanımlar 🤗
Ebrugulle Didooo2604 Lcwnin bazı taytları çok ince ve iç gösteriyor. Virüs zamanı da alıp iade etmek istemiyorum nokta atışı yapmak istiyorum :) Link verebilir misiniz rica etsem ☺️
MinnakLiva Ebrugulle lcwdan aldım 4 haftalıkken, 26 haftalığım hala giyiyorum ikinciyi sipariş ettim doğurduktan sonra da giyicem aşırı memnunum ömrümü bu taytla geçirebilirim, ebebekten aldığımdan memnun kalmadım yırtıldı
Rukiye58 Ebrugulle ben trendyoldan aldım içten ayarlayabiliyosun bel kısmını falan mükemmel markası görsin
zeyzey95 Ebrugulle sorma ya geçen hastanede bi kadın gelmiş kadın iç çamaşırını tenini herşeyini gördüm. Bende LCW dan aldım iki tane aynısından ama bana mı küçüktü geldi yoksa bütün hamile taytlarımı öyle bilemedim ağ kısmı aşağıda kalıyo tam çekemiyorum yukarıya
MinnakLiva Ebrugulle tabiki 😘 ben pamuklu aldım hava alsın diye ama diğerlerinide incelemiştim hepsi çok rahat https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Tayt/4101269/666958
Masal10 Ebrugulle [url=https://hizliresim.com/LyQsem][img]https://i.hizliresim.com/LyQsem.png[/img][/url]
TugceBahadir MinnakLiva bunu aldım hatta yapışmasın diye bi beden büyük almama rağmen iç gösteriyor maalesef ama çok rahat